جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

فرماندار حاجی‌آباد در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان؛

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مناسب برای جذب آحاد مردم به کتابخانه‌هاست

فرماندار حاجی‌آباد در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان

فرماندار حاجی آباد در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی، فرصتی مناسب برای جذب آحاد مردم به سمت کتابخانه هاست.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان حاجی آباد با حضور مهدی خرم نسب، فرماندار شهرستان و جمعی از اعضای انجمن در ساختمان فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) بیان داشت: آموزش سواد رسانه ای و استفاده درست از فضای مجازی برای اقشار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید مورد توجه دستگاه های فرهنگی قرار بگیرد و جشنواره کتابخوانی رضوی، فرصت مناسب برای جذب  آحاد مردم به کتابخانه ها است.

مهدی خرم نسب با اشاره به هفته دفاع مقدس، یاد و نام شهدا را گرامی داشت و افزود: هشت سال دفاع مقدس سرشار از آموزه های اخلاقی است.

در ادامه شهرزاد عبدالهی، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان حاجی آباد با اشاره به سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی عنوان کرد: در دوره های گذشته این جشنواره، شهرستان حاجی آباد بیشترین مشارکت کنندگان را در استان هرمزگان داشت و امیدواریم در سیزدهمین دوره این جشنواره نیز با همکاری دستگاه های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش شاهد حضور حداکثری مردم به ویژه کودکان و نوجوانان باشیم.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 4 =